Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 16 Januari 2015

Kenapa Kita Perlukan Antioksidan


Apakah yang dimaksudkan dengan antioksidan?


Baik, setelah mengetahui apa itu antioksidan dan kaitannya dengan radikal bebas, apakah pula suplemen Shaklee yang kaya dengan antioksidan? 










Untuk kkonsultansi Eksklusif,  anda boleh menghubungi kami Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu.  

Kami menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.  Jika tepat pada masanya, penghantaran Eksklusif kami lebih laju dari pos laju ataupun kurier yang ada sebab kami akan menghantar pesanan anda di waktu malam. 

Kami juga menyediakan penghantaran tunai Eksklusif ini untuk pengguna Shaklee kami di Sandakan , Lahad Datu dan Telupid. 

Lain-lain kawasan seperti Tawau ataupun seluruh negeri Sabah termasuk WP Labuan, kami juga menggunakan khidmat penghantaran secara pos. Asalkan sahaja anda pengguna Shaklee,  kami akan cuba memenuhi permintaan anda. 

Anda juga boleh menikmati harga produk Shaklee dengan harga Eksklusif ahli dengan mendaftar terus keahlian seumur hidup. 


Ataupun anda boleh juga mendapatkan kkeahlian Shaklee dengan PERCUMA dengan setiap pembelian Eksklusif. 

Ataupun juga dengan pembelian VIVIX 2 botol, anda bukan sahaja menikmati keahlian PERFUMA, tetapi juga diskaun 5% untuk pembelian 2 botol VIVIX ini hanya di bulan Januari 2015 ini. Menarik! Sangat menarik lagi menguntungkan. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan